RSS RSS   Frequently Asked Questions FAQ   Kwebbelhoekje Chat   View the advanced search options Search   Register Register   Login Login   Exercise Exercise
  Change font size Print view It is currently April 17th, 2014, 10:52 am    

Nederlands van Denemarken

From zure haring en broodje kroket to frieten en pralines. From fietsen and Koninginnedag to schaatsen and de Gentse Feesten. Here, you can ask questions about anything related to the Dutch or Flemish culture or share your experience with others.

Postby kwalijkje » December 30th, 2008, 11:04 pm

Heeft iemand hetzelfde probleem dat ik heb? Ik ben lid van vele forumen, en bijna ze allemaal vragen om je taal(en). Dus ik altijd zet Engels en Nederlands (evenmind als ik kan eigenlijk spreek). En het schijnt dat mensen denken van me als Deen.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Lui(steren) en(is) moe(ilijk)
kwalijkje
Superlid

Country of residence: United Kingdom
Mother tongue: English
Second language: Dutch

Sponsor

Do not like ads? Register for free and view this forum without ads.
Sponsor

Re: Nederlands van Denemarken

Postby Bieneke » January 6th, 2009, 10:40 am

kwalijkje wrote:Heeft iemand hetzelfde probleem dat ik heb? Ik ben lid van vele forumen forums/fora, en bijna ze allemaal vragen ze om naar je taal(en). Dus ik zet (zeg?) altijd zet Engels en Nederlands (evenmind als ik kan eigenlijk spreek [dit begreep ik niet helemaal]). En het schijnt dat mensen denken van me als me voor Deen aanzien.

Dat heb ik niet vaak meegemaakt. Wat ik wel eens moet uitleggen, is dat Nederlands niet hetzelfde is als Duits. :|
Bieneke
Bieneke
Site Administrator

Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Second language: English

Return to Dutch and Flemish culture