meta correction

Een hoekje voor absolute beginners. Hier schrijf je alleen eenvoudige zinnen en over eenvoudige onderwerpen / A corner for absolute beginners. Here, you only write simple phrases and about simple topics.
Forum rules
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506
Post Reply
trocchietto
Waardevol lid
Mother tongue: Italian
Second language: French
Third language: English
Fourth language: Spanish

meta correction

Post by trocchietto » Fri May 18, 2012 3:08 pm

Wij zouden graag na de voorstelling samen eten, helaas ik ben niet vroeg beschikbaar. (we could go to eat something all togheter after the spectacle)

Ik wenst dat jullie de voorstelling genieten. Een goede vriend van mij heft al gecorrigeerde mij. Volgens hem, ik zou niet zeggen “ wij zouden graag….” maar ” We kunnen na de voorstelling iets samen gaan eten; helaas kan ik jullie niet1) eerder op de avond 2)voor die tijd ontmoeten

Well afgezien van mijn inspanningen schijnt het niet zo gemakkelijk de Nederlandse taal te beheersen want heb ik om de eerste poging een verschrikkelijke zin geschreven!

“Wij kunnen graag elkaar na de voorstelling eten” dat bedoel that we are going to eat each others as cannibals.

Oh mijn God, ik moet nog steeds hard bestuderen om in deze landschap een super baan te krijgen .
God created the world, Nederlanders Netherlands.
Oranje hart

Post Reply