Het Nederlands

Als je al wat beter Nederlands kunt schrijven, dan is dit jouw hoekje. Een gevorderde kan bijvoorbeeld: 1. langere (complexe) zinnen maken, 2. werkwoorden in diverse tijden vervoegen en 3. over moeilijkere onderwerpen schrijven.
Forum rules
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506
Post Reply
firefly315
Superlid
Country of residence: United States
Mother tongue: English (United States)
Second language: French
Third language: Dutch (Netherlands)

Het Nederlands

Post by firefly315 » Thu Feb 11, 2010 2:53 am

Hoi allemaal,

Ik ben niet zeker als deze berichtje in het juiste stukje van het forum is.

In elke geval, een paar maanden geladen, wilde ik zeggen omdat ik in het Frans heb gekund denken. Ook nu, weet ik alles van de tijden van de werkwoorden (alles 14 van hen) in de taal goed gebruiken.

Dus, nu ik nog het nederlands geleerd, maar ik heb het een beetje minder gedaan omdat ik ben zo blij dat ik deze nieuw dingen in het Frans kan doen.

In elke geval, ik zal in het forum en het kwebbelhoekje zijn.

Ik moet zeggen dat en ik het Nederlands nog studeren en oefenen omdat het aan mij echt belangrijk is en ik heb niet veel Nederlands vorgeten (juist een paar worden, dus niet veel woorden),maar deze voor mij een groot surprise was omdat ik heb voor veel jaren in het Frans proberen denken en ook alles van mijn tijden goed leren.

Ik juist dacht dat ik moet waarschijnlijk iets hier zeggen omdat het Nederlands nog aan mij echt belangrijk is!

Tot later :)!

Groetjes,

Cathleen

Post Reply