Kunen mijn brief corregeren a.u.b

The exercises are only available on the 'old forum', i.e. the forum before the January 2008 update. You can still do the old exercises here: www.dutchgrammar.com/forum/quiz.php
Post Reply
himlisch8
Nieuwkomer
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: English

Kunen mijn brief corregeren a.u.b

Post by himlisch8 » Fri Nov 11, 2016 8:46 pm

Beste Aliena,
Hoe is het met jullie? Is het mogelijk u plan veranderen. Hier situatie is beethe complicate . Mijn broer is ziek. Ik wist niet voor ik naar Iran kwam. Hij heeft een tomor in hoef dich bij recht oer .we zijn bezig met hem om voorkomen van erg situatie. Mijn moeder en zijn dogtet wisen niet erover. Hier is niemand blij . Andere probleem door vise weer paar dagen oude mansen en kinderen mogen niet naar buiten gaan. Ik wil niks voor u gebeurt.

Sent from my iPhone

Sodiumforsaltytimes
Nieuwkomer
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Second language: English
Third language: German
Fourth language: Italian
Fifth, sixth, seventh, ..., languages: * speaks: English (fluent), Dutch (fluent), German (intermediate), Italian (intermediate)

I'm learning (South) Korean and can read Hangul, I'm currently working on understanding the grammar and broadening my vocabulary.

I can speak/write/read Dutch and English fluently

I can understand/write/read German and Italian on an intermediate/basic level

I can understand/read/write French on a basic level

I know some basic sentences (hello, how are you, good night, etc) n other languages such as Japanese, Indonesian, Tagalog, Spanish, and various other languages. Note that I do not know how to speak these.

Re: Kunen mijn brief corregeren a.u.b

Post by Sodiumforsaltytimes » Thu Feb 01, 2018 9:58 pm

Beste Aliena,

Hoe is het met jullie? Is het mogelijk het plan te veranderen? Hier is de situatie een beetje gecompliceerd. Het volgende is er namelijk aan de hand.

Ik ben erachter gekomen dat mijn broer ziek is. Ik wist dat niet voordat ik van Iran kwam. Hij heeft een tumor in zijn hoofd dicht bij zijn rechteroor. We zijn bezig met ervoor zorgen dat hij van een erge situatie ontkomt.

Mijn moeder en zijn dochter wisten er nog niet over. Hier is niemand blij. Andere problemen zijn ook aan de hand, ik ga weer een paar dagen maar oude mensen en kinderen mogen niet naar buiten gaan. Ik wil niet dat er iets met ze gebeurd.

Met vriendelijk groet,

[naam] (name)

Sent from my iPhone

Post Reply