Hulp corrigeren stageverslag!!

Would you like to learn Dutch in exchange for teaching your native language? Are you a native Dutch speaker and are you looking for someone who can help you with studying English? Or Russian? Japanese? Post it here!
Post Reply
ailin
Lid
Country of residence: Belgium
Mother tongue: Bulgarian

Hulp corrigeren stageverslag!!

Post by ailin » Tue May 03, 2016 4:46 pm

Is er iemand die de fouten van de onderstaande zinnen kan verbeteren?

- Omdat ik al ervaring met deze taken heb, had ik er geen problemen mee om deze te uitvoeren.
- Zowel Nederlandstalige als Franstalige e-mails verwerken verliep vlot. Af en toe had ik er moeilijkheden met het opstellen van correcte zakelijke e-mails volgens de 'officiële' normen.
- Tijdens mijn eerste telefoontjes was ik heel zenuwachtig. Maar na verloop van tijd ging het vlotter, zelfs het behandelen van klachten deed ik met veel enthousiasme
- Het verifiëren van gegevens ging vlot. Ik wist welke programma’s ik hiervoor moest gebruiken.
- Het werd me goed uitgelegd. Het was een beetje zoeken om het programma te leren gebruiken, waardoor de taak langer duurde dan verwacht.
- Zoals bij de meeste taken, begreep ik deze taak snel en kon ik deze uitvoeren zonder problemen.
Last edited by ailin on Tue May 03, 2016 5:21 pm, edited 1 time in total.

BrutallyFrank
Global moderator
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Second language: English
Third language: German
Fourth language: French

Re: Dringend!! Hulp corrigeren stageverslag!!

Post by BrutallyFrank » Tue May 03, 2016 4:55 pm

ailin wrote:Is er iemand die de fouten van de onderstaande zinnen kan verbeteren?

- Omdat ik al ervaring met deze taken heb, had ik er geen problemen mee om deze uit te uitvoeren.
- Zowel Nederlandstalige als Franstalige e-mails verwerken verliep vlot. Af en toe had ik er moeilijkheden moeite met het opstellen van correcte zakelijke e-mails volgens de 'officiële' normen. (ik weet niet of dit echt officiële normen zijn. Als dat wel zo is, dan zou ik die aanhalingstekens weghalen: officiële)
- Tijdens mijn eerste telefoontjes was ik heel zenuwachtig. Maar na verloop van tijd ging het vlotter, zelfs het behandelen van klachten deed ik met veel enthousiasme
- Het verifiëren van gegevens ging vlot. Ik wist welke programma’s ik hiervoor moest gebruiken.
- Het werd me goed uitgelegd. Het was een beetje zoeken om het programma te leren gebruiken, waardoor de taak langer duurde dan verwacht.
- Zoals bij de meeste taken, begreep ik deze taak snel en kon ik deze uitvoeren zonder problemen.
De rest ziet er prima uit! =D>
"Moenie worrie nie, alles sal reg kom" (maar hy het nie gesê wanneer nie!)

Image

ailin
Lid
Country of residence: Belgium
Mother tongue: Bulgarian

Re: Dringend!! Hulp corrigeren stageverslag!!

Post by ailin » Tue May 03, 2016 5:10 pm

Amai :eek: Enorm bedankt voor de snelle reactie. =D> Jij hebt mij heel veel geholpen :D/

Post Reply