Een eenvoudig weekendverhaal

Dit is het hoekje voor de creatieve geesten onder ons [this is the corner for the creative minds among us]. Begin je eigen verhaaltje, schrijf mee met een verhaaltje van iemand anders of schrijf zelfs een gedicht in het Nederlands! [start your own story, continue a story that someone else started or even write a poem in Dutch!]
Forum rules
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506
Post Reply
estarling
Superlid
Country of residence: Romania
Mother tongue: Romanian
Second language: English

Een eenvoudig weekendverhaal

Post by estarling » Sat May 07, 2016 8:24 pm

Hallo allemaal.

Dit is een bijzonder weekend voor mij. Ik heb mezelf bereid om mijn eerste honderd postings te vieren. Alvorens ik mijn honderste posting doe, heb ik al mijn vorige postings herzien. Alle jullie adviezen en correcties heb ik terug in mijn teksten gebruikt en alle mijn postings heb ik geprobeerd te verbeteren. Bedankt voor al jullie hulp. Ik hoop dat ik in december een onafhankelijk Nederlandse taal spreker zal worden. Het maakt niet uit welke fouten in mijn volgende teksten komen te staan, neem ik dit doel als mijn hoofddoel voor dit jaar. :-)

Tot volgende keer.
Last edited by estarling on Sun May 08, 2016 1:41 pm, edited 2 times in total.
***** De onderlijning van fouten en de kritiek over deze tekst zijn welkom.

BrutallyFrank
Global moderator
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Third language: German
Fourth language: French

Re: Een eenvoudig weekendverhaal

Post by BrutallyFrank » Sat May 07, 2016 11:28 pm

estarling wrote:Hallo allemaal.

Dit is een bijzonder weekend voor mij. Ik heb mezelf bereid voor om mijn eerste honderd postings te vieren. Alvorens ik mijn honderste posting doe, heb ik alle mijn vorige postings herzien Op zich geen verkeerd woord, maar herzien heeft meestal een correctie tot gevolg. Ik neem aan dat je je vorige posten opnieuw bekeken hebt, dus een passieve actie.. Alle jullie adviezen en correcties heb ik terug in mijn teksten gebruikt en alle mijn postings heb ik geprobeerd te verbeteren. Bedankt voor al jullie hulp. Ik hoop dat ik in december een onafhankelijk Nederlandse taalspreker zal worden. Het maakt niet uit wat welke fouten staan te komen in mijn volgende teksten komen te staan, neem ik dit doel als mijn hoofddoel voor dit jaar. :-)

Tot volgende keer.
=D> Ik juich je doorzettingsvermogen toe. Ik merk dat je nauwelijks begeleiding hebt in je leertraject, maar je bent goed in het vinden van alternatieven en zeer creatief!
"Moenie worrie nie, alles sal reg kom" (maar hy het nie gesê wanneer nie!)

Image

ngonyama
Superlid
Country of residence: United States
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Third language: German
Fourth language: French
Fifth, sixth, seventh, ..., languages: Russisch, Xhosa

Post by ngonyama » Sun May 08, 2016 4:50 am

BrutallyFrank wrote:
estarling wrote:Hallo allemaal.

Dit is een bijzonder weekend voor mij. Ik heb mezelf bereid voor om mijn eerste honderd postings te vieren. Alvorens ik mijn honderste posting doe, heb ik alle mijn vorige postings herzien Op zich geen verkeerd woord, maar herzien heeft meestal een correctie tot gevolg. Ik neem aan dat je je vorige posten opnieuw bekeken hebt, dus een passieve actie.. Alle jullie adviezen en correcties heb ik terug in mijn teksten gebruikt en alle mijn postings heb ik geprobeerd te verbeteren. Bedankt voor al jullie hulp. Ik hoop dat ik in december een onafhankelijk Nederlandse taalspreker zal worden. Het maakt niet uit wat welke fouten staan te komen in mijn volgende teksten komen te staan, neem ik dit doel als mijn hoofddoel voor dit jaar. :-)

Tot volgende keer.
=D> Ik juich je doorzettingsvermogen toe. Ik merk dat je nauwelijks begeleiding hebt in je leertraject, maar je bent goed in het vinden van alternatieven en zeer creatief!
=D> Geheel en al mee eens! Ik wou dat al mijn studenten zo voortvarend waren... :-(

estarling
Superlid
Country of residence: Romania
Mother tongue: Romanian

Post by estarling » Sun May 08, 2016 2:14 pm

Bedankt voor jullie beoordeling. Dit maakt het een achtbaar forum en tegelijkertijd gezellig.
***** De onderlijning van fouten en de kritiek over deze tekst zijn welkom.

Post Reply