Profile additions

Do you have troubles logging in or sending private messages? Do you experience a technical problem on the forum? Post it here!
Post Reply
Tim
Lid

Profile additions

Post by Tim » Fri Mar 07, 2008 6:50 pm

Mijn profile toont veel minder dan andere profile's, maar ik zie niet hoe het zoals anderen te maken. Ik heb alle de pagina's van "User Control Panel" aangekeken zonder gevonden te hebben hoe ik inlichtingen kan toevoegen, zoals, bij voorbeeld, talen gesproken en land van woning. Maar vele leden hebben deze inlichtingen in hun profile's, dus denk ik dat het niet zo moeilijk kan zijn :-D !

Wie kan mij helpen?

Bedankt!

Tim

BrutallyFrank
Global moderator
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Second language: English
Third language: German
Fourth language: French

Re: Profile additions

Post by BrutallyFrank » Sat Mar 08, 2008 11:57 am

Hallo Tim!

Je zat al aardig in de richting: User Control Panel. Ga dan naar "Profile" en links onder "Edit profile" kun je bepaalde informatie invoeren. Ik zie echter "Land/Country of origine" en "Moedertaal" nergens staan. Ik vermoed dat je die bij het aanmelden had moeten invoeren. Misschien dat iemand die hoger in de technische hiërarchie dat kan veranderen ...

Kijk ook even bij "Board preferences" > "Edit display options" (waarschijnlijk staan die op "No"). Het kan zijn dat je daarom die informatie niet kunt zien.

Veel succes ermee!

Cheers!
BF :mrgreen:
"Moenie worrie nie, alles sal reg kom" (maar hy het nie gesê wanneer nie!)

Image

Tim
Lid

Post by Tim » Tue Mar 11, 2008 12:18 pm

Dank je wel, Frank!

Ik heb al dat weer geprobeerd, maar ik vind geen mogelijkheid die velden toe te voegen. Het is vreemd dat ongeveer de helft van de leden de velden heeft en dat de andere het niet hebben. Misschien gaat het over de computer waarvan je je inschrift ???

Very odd!

:?
Tim

Bieneke
Site Administrator
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Second language: English

Post by Bieneke » Tue Mar 11, 2008 5:23 pm

Hoi Tim,

De profielvelden zijn pas onlangs toegevoegd en het aanpassen van bestaande profielen verloopt inderdaad nog niet zoals het zou moeten: sommige profielvelden ontbreken. Dit is een 'bug' die in de 'to do'-lijst staat vermeld (viewtopic.php?f=45&t=1402).

Sorry dat ik je vraag niet eerder heb beantwoord.

Groetjes,
Bieneke

Tim
Lid

Post by Tim » Tue Mar 11, 2008 6:13 pm

Geen probleem! Dank je wel voor het antwoord.

Het is niet zo belnagrijk. Ik kan op de oplossing van de bug wachten.

Trouwens vind ik deze website heel tof! Dank je en de hele ploeg voor alles wat jullie doen.

Tim

Post Reply