PM

Do you have troubles logging in or sending private messages? Do you experience a technical problem on the forum? Post it here!
Post Reply
kwalijkje
Superlid
Country of residence: United Kingdom
Mother tongue: English
Second language: Dutch
Third language: Slovak
Fourth language: French
Fifth, sixth, seventh, ..., languages: British Sign Language (of Britse Gebarentaal)

PM

Post by kwalijkje » Sun Jan 04, 2009 3:20 pm

Waarom hebben we de optie om een bericht te verwijderen, voor het ontvangen is? Wanneer de bericht is toch door de e-mail van de ontvanger gestuurd.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Lui(steren) en(is) moe(ilijk)

Bieneke
Site Administrator
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Second language: English

Re: PM

Post by Bieneke » Tue Jan 06, 2009 10:50 am

Je hebt het waarschijnlijk over berichten in je 'Outbox' of 'Postvak Uit'.

Als je je bericht verwijdert, heeft de ontvanger je bericht meestal al per e-mail gekregen. De e-mailnotificatie is echter een optie. Sommige mensen hebben deze optie uitgeschakeld (ze ontvangen geen e-mailnotificatie).

Een bericht blijft in je Postvak Uit totdat de ontvanger het bericht op het forum heeft geopend. In mijn Postvak Uit blijven berichten soms lang zitten. Als ik weet dat de ontvanger mijn bericht lang geleden al in een e-mail heeft gelezen, dan verwijder ik het bericht uit mijn Postvak Uit. Als ik dit doe, ontvangt de ontvanger het bericht niet meer in zijn/haar Postvak In.

Als de ontvanger geen e-mailnotificaties ontvangt (dit kun je instellen in je profiel), dan moet je het bericht niet uit je Postvak Uit verwijderen. Als je dit doet, kan de ontvanger het bericht niet lezen. Hij/zij ontvangt namelijk geen e-mail en het bericht komt ook niet meer aan in zijn/haar Postvak In.
Bieneke

Post Reply