Leuke forum!

Here, you can introduce yourself. What is your reason to learn Dutch? Work or study? A Dutch-speaking loved one? Sheer curiosity? Share it with us!
Post Reply
inbox
Lid
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Indonesian
Second language: English
Third language: Dutch

Leuke forum!

Post by inbox » Tue Mar 11, 2014 3:16 pm

Hoi!

Mijn (forum) naam is inbox. Nu ben ik al vier jaar lang in Nederland maar ik spreek nog slechts Nederlands. Elke dag in mijn werk moet ik altijd Engels praten, Jammer :-? Nu volg ik een Nederlandse les met andere cursisten en hoop ik dat mijn Nederlands kunnen verbeteren. Maar dat is niet genoeg denk ik, daarom ben ik geregistreed hier.

Gegroeten

Inbox :roll:

ngonyama
Superlid
Country of residence: United States
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Third language: German
Fourth language: French
Fifth, sixth, seventh, ..., languages: Russisch, Xhosa

Re: Leuke forum!

Post by ngonyama » Wed Mar 12, 2014 2:43 am

Hallo Inbox! Welkom hier! Ik hoop dat er iets van zal leren. Ik zal wat verbeteringen aanbrengen in je bericht.

De kop "leuke form" moet "leuk forum" zijn omdat forum een het-woord is (onzijdig).
inbox wrote:Hoi!

Mijn (forum) naam is inbox. Nu ben ik al vier jaar lang in Nederland maar ik spreek nog slechtssteeds geen goed Nederlands. Elke dag in mijn werk moet ik op mijn werk altijd Engels praten, Jammer :-? Nu volg ik een Nederlandse les met andere cursisten en hoop ik dat mijn Nederlands te kunnen verbeteren. Maar dat is niet genoeg denk ik, daarom ben ik geregistreerd hier.

Gegroeten

Inbox :roll:
Het gaat best goed, hoor. Een paar foutjes maar. Rode fouten hebben met de volgorde te maken en dat is best moeilijk in onze taal.

inbox
Lid
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Indonesian
Third language: Dutch

Post by inbox » Wed Mar 12, 2014 10:12 am

Hoi Ngonyama,

Bedankt voor de correctie. Idd, meestal is het lastig om te vergelijken tussen de woord en het woord :lol: .

Ik heb een vraagje:
Jammer Nu volg ik een Nederlandse les met andere cursisten en hoop ik dat mijn Nederlands te kunnen verbeteren.
Waarom een Nederlandse les is een fout? en ook Ik hoop dat mijn Nederlands te kunnen verbeteren (I hope to improve my Dutch skills)

Inbox

anosh
Nieuwkomer
Country of residence: Afghanistan
Mother tongue: Arabic
Second language: Arabic
Third language: Bosnian
Fourth language: English

Post by anosh » Thu Nov 20, 2014 10:06 am

I am very happy to jaoin this forum :D :-D :lol:
Whether you want to pass 646-365 pass4sure - exam vce exam exams or looking for pass4sure certification, our bfit can provide guaranteed success in real exam of www.pmc.edu ccna training are also having Uniformed Services University of the Health Sciences

ngonyama
Superlid
Country of residence: United States
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Third language: German
Fourth language: French
Fifth, sixth, seventh, ..., languages: Russisch, Xhosa

Post by ngonyama » Sat Nov 22, 2014 5:09 am

Welcome Anosh!

Post Reply