Over mij

Here, you can introduce yourself. What is your reason to learn Dutch? Work or study? A Dutch-speaking loved one? Sheer curiosity? Share it with us!
Post Reply
Gymnastical
Nieuwkomer
Country of residence: United States
Mother tongue: English (United States)
Second language: Dutch

Over mij

Post by Gymnastical » Sat Feb 28, 2015 11:38 pm

Hallo. Ik ben Maggie. Ik ben veertien jaar en ik woon in Amerika. Ik wil om andere gebruikers weten. Zo, ik ben een turner, danser, en ik leer talen. Ik ben A1 in Nederlands en mijn eerst taal is Engels.
Nu het is jouw beurt om me een beetje te vertellen over jezelf

Teodor
Superlid
Country of residence: Belgium
Mother tongue: Dutch (Flanders)
Second language: Serbo-Croatian
Third language: French
Fourth language: English

Re: Over mij

Post by Teodor » Sun Mar 01, 2015 8:37 am

Dag Maggie! Welkom!

Je Nederlands is al heel goed. Mag ik vragen hoelang je onze taal al studeert en waarom?
Mogen we de paar foutjes die je maakt, verbeteren?

Ik ben dus Teodor. Dat is niet m'n echte naam, maar wel een bijnaam die iemand me ooit heeft gegeven. Ik ben geboren in Brussel, en daar heb ik ook gedurende het grootste gedeelte van mijn leven gewoond. Ik spreek Nederlands, Frans, Engels en Servo-Kroatisch en (met heel veel moeite) wat Russisch.

Dolo
Superlid
Country of residence: Poland
Mother tongue: Polish
Second language: English
Third language: Dutch

Post by Dolo » Sun Mar 01, 2015 9:44 pm

Het is heel goed dat je heb begonnen om Nederlands te leren in zulk jonge leeftijd, Maggie! Ik wou dat ik had eerder begonnen om deze taal te leren... Maar overigens, ben ik Filip, mijn leeftijd is 21, Ik woon in Polen en Ik vind vreemde talen heel leuk! Ik spreek Pools, Engels een natuurlijk een beetje Nederlands. Ik probeerde om Duits te leren toen ik op mijn middelbare school zette maar helaas heb ik al alles vergeten :-( :D

Crecker
Superlid
Country of residence: Italy
Mother tongue: Italian
Second language: English

Post by Crecker » Mon Mar 02, 2015 9:37 am

Hallo Maggie! Ik heb me al voorgesteld... Maar het zal goed zijn als een oefening. Ik ben Amedeo maar iedereen noemt me Crecker op Internet. Ik ben 23 jaar oud en ben een Italiaan, dus spreek ik Italiaans maar ook Engels en nu is het bijna een jaar dat ik met het leren van Nederlands heb begonnen. Je zult zeker hulp vinden op dit forum! Er zijn veel leuke mensen hier! Geniet ervan!
ImageImage
Geef me een kus,
Geef me een kus,
Geef me een kus,
En vlug, voor de laatste bus...

Post Reply