Motivatie brief

Are you a native Dutch speaker and would you like to help people who are learning Dutch? Here, you can introduce yourself and let people know how you can help - for example through email, Skype, MSN, or live.
Post Reply
cve
Lid
Country of residence: Belgium
Mother tongue: Russian
Second language: English (Great Britain)
Third language: Dutch (Flanders)

Motivatie brief

Post by cve » Wed Feb 05, 2014 10:15 pm

Graag stel ik langs deze weg mijn kandidatuur voor de opleiding bij uw organisatie.

Na het afronden van mijn studie ben ik werkzaam geweest bij software ontwikkeling bedrijf EffectifSoft,Ltd. Daar heb ik een leerrijke ervaring gekregen die mijn motivatie om in de sector van internationale handel te blijven heeft versterken. Op mijn vorige positie, als sales manager, speelde ik de rol van gesprekspartner tussen ons bedrijf en de klanten. Daarvoor zijn analytische vaardigheden en een goede communicatie met de klant noodzakelijk.

In het kader van mijn functie was ik verantwoordelijk voor het opzetten van partnership om op een snelle en succesvolle manier project te kunnen opstarten. Ik moest ook nieuwe klanten opzoeken en eigen klantenportefeuille opbouwen. Onder mijn verantwoordelijkheden vallen bovendien zorg van de bestaande klanten portefeuille en uitbreiding de samenwerking met oude klanten.

Op mijn vorige job heb ik veel praktische zaken opgedaan, vooral het indelen van mijn tijd, klantrelaties opbouwen en ondersteunen , het omgaan met deadlines, samen werken met andere mensen en verantwoordelijk over mijn taken te zijn. Ik kan snel een efficient met computer werken en ik ben vertrouwd met Internet. Ik ben in staat om nieuwe dingen te leren en snel informatie te verwerken. Tijdens mijn universitaire opleiding en tijdens mijn werkzaamheden heb ik mijn talenkennis ontwikkeld. Ik beheers zakelijk Engels en Russisch in woord en geschrift en ik beschik over goede kennis in Nederlands.

Ik weet zeker dat ik mijn opleiding leuk zou vinden en ik zie het als een geweldige kans om mijn communicatieve vaardigheden en talenkennis verder te kunnen ontwikkelen. Met mijn theoretische en praktische achtergrond en mijn zin om nieuwe dingen te leren zal ik snel me invoegen in leerproces.

mavank
Nieuwkomer
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Dutch (other)
Second language: English
Third language: German

Re: Motivatie brief

Post by mavank » Sat Apr 26, 2014 12:21 pm

Do you still want some feedback on your letter?

Post Reply