Sollicitatie

Dit is een platform waar je in het Nederlands kunt praten. Over kunst of politiek maar ook gewoon over het weer of over jezelf. Wees vooral niet bang om fouten te maken!
Forum rules
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506
Post Reply
Mimi
Nieuwkomer
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Polish

Sollicitatie

Post by Mimi » Wed Apr 30, 2014 10:26 am

Hallo !
Kan iemand me a.u.b helpen om fouten te corrigeren ? :) En tips geven :)

Hierbij richt ik een sollicitatie voor de functie van pedagogisch medewerkster.

Deze functie bij u organisatie, spreekt mij om diverse redenen aan. Aantal jaar geleden ben ik met veel plezier en enthousiasme begonnen aan mijn avontuur in Nederland. Ik heb me vooral gericht te Nederlandse taal goed onder knie te krijgen. In x heb ik 5 jaar Pedagogiek gestudeerd op de Univeriteit xxx en heb met vele stages ruime ervaring opgedaan. Mijn hart light bij het werken met kinderen. Ik heb ook 10 jaar professioneel gymnastiek getraind en is daarna met heel veel plezier en succes les gaan geven aan kinderen in Nederland.Het mooiste vind ik dat je de ontwikkeling proces van kinderen kan volgen, en als pedagogische medewerker ook een bijdrage kan leveren aan de opvoeding.  Ik ben creatief, flexibel, kan goed begeleiden en samenwerken. Daardoor ben ik ervan overtuigd dat ik een positieve bijdrage aan uw team kan leveren. Voor verdere persoonlijke informatie over mijn opleidingen en mijn werkervaringen wil ik u graag verwijzen naar mijn curriculum vitae. In een persoonlijk gesprek zal ik graag nog een keer toelichting willen geven op mijn sollicitatie. Ik zie uw reactie met veel belangstelling tegemoet.

Alvast bedankt voor de correctie en tips :D
Groetjes Mimi

Bert
Superlid
Mother tongue: Hungarian

Re: Sollicitatie

Post by Bert » Thu May 01, 2014 9:33 pm

Ik kan je helaas geen tips geven, maar ik heb een paar foutjes in je tekst gevonden. Veel succes!
Mimi wrote: Deze functie bij uw organisatie, spreekt mij om diverse redenen aan. Een aantal jaar [of: jaren*] geleden ben ik met veel plezier en enthousiasme begonnen aan mijn avontuur in Nederland. Ik heb me vooral gericht de Nederlandse taal (goed) onder de knie te krijgen. In x heb ik 5 jaar pedagogiek gestudeerd aan de Universiteit xxx en heb met vele stages ruime ervaring opgedaan met vele stages. Mijn hart light bij het werken met kinderen. Ik heb ook 10 jaar professionele gymnastiek getraind en is daarna met heel veel plezier en succes les gaan gegeven aan kinderen in Nederland met heel veel plezier en succes. Het mooiste vind ik dat je het ontwikkelingsproces van kinderen kan volgen, en als pedagogische medewerker ook een bijdrage kan [of: kunt] leveren aan de opvoeding. Ik ben creatief, flexibel, kan goed begeleiden en samenwerken. Daardoor ben ik ervan overtuigd dat ik een positieve bijdrage aan uw team kan leveren. Voor verdere persoonlijke informatie over mijn opleidingen en mijn werkervaringen wil ik u graag verwijzen naar mijn curriculum vitae. In een persoonlijk gesprek zou ik graag nog een keer toelichting willen geven op mijn sollicitatie. Ik zie uw reactie met veel belangstelling tegemoet.

Alvast bedankt voor de correctie en tips :D
Groetjes Mimi
*http://taaltelefoon.vlaanderen.be/nlapp ... sp?id=3341

Mimi
Nieuwkomer
Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Polish

Re: Sollicitatie

Post by Mimi » Fri May 02, 2014 8:30 am

Hartelijk bedankt !! =D>

Post Reply