RSS RSS   Frequently Asked Questions FAQ   Kwebbelhoekje Chat   View the advanced search options Search   Register Register   Login Login   Exercise Exercise
  Change font size Print view It is currently May 24th, 2013, 10:24 am    

Kerstmis

Een hoekje voor absolute beginners. Hier schrijf je alleen eenvoudige zinnen en over eenvoudige onderwerpen / A corner for absolute beginners. Here, you only write simple phrases and about simple topics.
Forum rules
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506

Kerstmis

Postby kwalijkje » December 6th, 2008, 1:00 pm

Wat doe jij/jullie/iedereen dit jaar voor kerstmis?
We gaan 'secret santa' in m'n huis. De namen van iedereen zitten in een hoed. We neem een naam een dan koop dit iemand een cadeau. Op de dag, iedereen in een rondje zitten en we geven en krijgen cadeautjes. Iedereen ruilen met elkaar toch hun cadeautjes. Dus het geeft niet wat je koop. Dan komt maaltijd, een groot ?roast dinner?. En we uitbuiken een borrelpraat. Cheap and cheerful. :D The Sound Of Music zal ongetwijfeld op tv zijn. En Dr Who ook.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Lui(steren) en(is) moe(ilijk)
kwalijkje
Superlid

Country of residence: United Kingdom
Mother tongue: English
Second language: Dutch

Kerstmis

Sponsor

Do not like ads? Register for free and view this forum without ads.
Sponsor

Re: Kerstmis

Postby Lukaske » December 6th, 2008, 2:05 pm

Ik zal Kerstmis deze jaar in Polen doorbrengen. In twee weken ferry van Newcastle naar Amsterdam :D dan op 24de zal ik typische polse wigilia hebben (zie Verhaaltjeshoekje -> Kerstmis in Polen) en daarna zal ik naar de bar van mijn vriend gaan en er drinken tot 6am - zo een kerstmis traditie :D op 25de en 26de zal ik mijn familie bezoeken. Dan een paar dagen en er komt Niuewe Jaar dus in de bar van mijn vriend fieren en dan terug naar Aberdeen...
Lukaske
Waardevol lid

Country of residence: United Kingdom
Mother tongue: Polish

Return to Beginnershoekje