Ik kwam gisteren aan thuis van een reis naar Lake Tahoe. Lake Tahoe is aan grens van Nevada. Daar hebben mijn familie en ik gehad een fijne dag. Op 31 december zijn wij begonnen met de reis. Op de weg naar Lake Tahoe zagen wij veel heel bomen en sneeuw. Onze eerste stop was in El Dorado bij Sacramento omdat wij moesten pompen. Wij zijn niet gestopt om iets eten te halen omdat wij al eten hadden in de wagen. Toen wij aankwamen in Lake Tahoe, waren wij al moe en wilden slapen gaan. De volgende dag redden wij naar Heavenly Ski. Heavenly Ski is een oord waar men skien en een trektocht kann maken. Daarna reden wij terug naar het hotel en rustten. Om 19 uur avonds zijn wij gereden naar Nevada om er te wedden. Ik wedde een beetje en won 3 centen. Ik ben werklijk niet geintereseerd aan het wedden.
Om Middernacht verlieten wir Nevada om naar het hotel 8 terug te rijden. Toen wij aankwamen in het hotel 8 slipe ik niet dadelijk. Ik las mijn zakboekje een beetje. Om 10 uur morgens reden wij terug naar San Jose, maar op de weg naar snelweg 50 stond er in de rij. Het Verkeer duurde 3 uren. Wij waren aangekomen om 8 uur avonds in het huis van mijn moeder. Na de koffie drinken reed ik terug naar huis om op te ruimen.
Bedankt!