RSS RSS   Frequently Asked Questions FAQ   Kwebbelhoekje Chat   View the advanced search options Search   Register Register   Login Login   Exercise Exercise
  Change font size Print view It is currently May 26th, 2013, 5:39 am    

verberen brief

Tussende hakjes ulgen

Een hoekje voor absolute beginners. Hier schrijf je alleen eenvoudige zinnen en over eenvoudige onderwerpen / A corner for absolute beginners. Here, you only write simple phrases and about simple topics.
Forum rules
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506

verberen brief

Postby ulgen » July 11th, 2009, 7:38 pm

Geachte mevrouw,

Hier bij wil een klacht indienen over het feit,dat(ik mijn hond mogen losgelaten).Deze bekeuring,zie bijvoegde kopie,was volgens mij volkoen ten onrechte.Mijnhond vickie liep liep wel even los,maar( hij heeft niets gedaan)
De twee agenten,konden ook constateren dat Vickie het plein niet heeft bevuild.Ik begrijp dat u als politie tegen bevuiling van de straten in de Amsterdam oet optreden.Mijn hond echter-(zeker niet bevulling gedaan.
Daro verzoek ik u ij de boete van 10 euro kwijt te schelden.
Bovendien(ik heb klaacht) tegen de manier waarop de agenten tegen mij zijn optreden.

Hopende(u begrijp) ,tegen ik,

Hoogachtend,
ulgen
Nieuwkomer

Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Turkish

verberen brief

Sponsor

Do not like ads? Register for free and view this forum without ads.
Sponsor

Re: verberen brief

Postby Joke » July 12th, 2009, 6:53 pm

ulgen wrote:Tussen de haakjes

Geachte mevrouw,

Hier bij wil ik een klacht indienen over het feit, dat ik een bekeuring heb gekregen omdat ik mijn hond los liet lopen. mogen losgelaten. Deze bekeuring, zie bijgevoegde kopie, was volgens mij volkomen ten onrechte. Mijn hond Vickie liep liep wel even los, maar hij heeft niets gedaan.
De twee agenten, konden ook constateren dat Vickie het plein niet heeft bevuild. Ik begrijp dat u als politie tegen bevuiling van de straten in de Amsterdam moet optreden. Mijn hond heeft echter de straten zeker niet bevuild bevulling gedaan.
Daarom verzoek ik u mij de boete van 10 euro kwijt te schelden.
Bovendien heb ik heb een klaacht tegen over de manier waarop de agenten tegen mij zijn opgetreden.

Hopende op uw begrip, teken ik,

Hoogachtend,
Joke
Native speaker & global moderator

Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Second language: English

Return to Beginnershoekje