@Bieneke
Hier kun je een beoordeling over Hostgator schrijven.
http://www.hostingvergelijken.eu/hostga ... -recensie/
P.S. Er is een andere "dutchgrammar.com" met een zwarte (links ["Choose a topic..."]) en groene achtergrond (rechts ["Speak Dutch..."]) (plus een foto met een groep zittende mensen in het midden), maar ik geef de voorkeur aan de blauwe versie.
What was going on with DutchGrammar.com
-
- Nieuwkomer
- Country of residence: United Kingdom
- Mother tongue: English (Great Britain)
- Second language: Spanish
- Third language: Portuguese
Re: What was going on with DutchGrammar.com
Ik denk dat iets raar had met mijn verbinding aan de site gebeurt, het verbinding heeft me meer dan een week bijna elke minuut, met Google Chrome en ook Internet Explorer afgesluiten. Ik kon sinds de afgelopen zondag nog steeds niet toegangen naar de website zonder een afsluiting--het geeft mij een bericht waarbij het omleidt mij naar een zoekmachine dat zegt dat is de site niet gevonden. Maar binnen sommige minuten beide websites mogen functioneren voordat sluiten opnieuw ze af.
Bijvoorbeeld, beide websites functioneerden voor vijf minuut, dan opnieuw ontkoppelden ze. Dit was de zesde keer dat ik deze bericht probeerde publiceren sinds de website had zich afgesloten. Het mag opnieuw zullen afgesloten, maar ik ben niet zeker
Bijvoorbeeld, beide websites functioneerden voor vijf minuut, dan opnieuw ontkoppelden ze. Dit was de zesde keer dat ik deze bericht probeerde publiceren sinds de website had zich afgesloten. Het mag opnieuw zullen afgesloten, maar ik ben niet zeker
- Bieneke
- Site Administrator
- Country of residence: Netherlands
- Mother tongue: Dutch (Netherlands)
- Second language: English
@1e4e6: misschien heb je het al gedaan, maar zoniet: leeg de cache/buffer van de browser(s) (clear your browser's cache) en bezoek dutchgrammar.com dan opnieuw. Helpt dat?
Bieneke
- Bieneke
- Site Administrator
Als berichten plaatsen niet lukt, kun je ook hier antwoorden: https://www.facebook.com/pages/Dutchgra ... 1568233065
Bieneke
-
- Nieuwkomer
- Mother tongue: English (Great Britain)
- Second language: Spanish
- Third language: Portuguese
Bedankt voor mij hebben beantwoordt, maar het probleem nog steeds ermee ligt, hoewel ik heb het al gedaan. Meer dan 90 procent van de tijd geeft mij de website een zoekmachinepagina met groene lettertype erop, ook met "dutchgrammar.com" en "Zoek hier", "Ga", etc. Wat kan ik alleen doen is veel pagina's mijn browserpagina eraan openen om de grammaticalessenpagina's te lezen, voordat mislukt de verbinding opnieuw.
- Bieneke
- Site Administrator
Als je wordt doorverwezen naar die linkpagina, staat daar dan "http://www.dutchgrammar.com" in de adresbalk?
Bieneke
- Quetzal
- Retired moderator
- Country of residence: Belgium
- Mother tongue: Dutch (Flanders)
Nu lijkt het erop dat eindelijk alles terug functioneert bij mij (... als ik tenminste na op "Bevestig" gedrukt te hebben niet weer op die spamsite uitkom). Wat een gedoe! Jammer dat het blijkbaar vooral je oude web host was die het probleem veroorzaakte, als het de nieuwe was geweest zou ik wel een aantal maanden gratis hosting hebben geëist als compensatie.
-
- Superlid
- Country of residence: United States
- Third language: German
- Fourth language: French
- Fifth, sixth, seventh, ..., languages: Russisch, Xhosa
Whew! I am glad you got it sorted out Bieneke! Thank you for hosting this site and all your trouble in dealing with trouble like this. I am sure I speak for all here.
-
- Superlid
- Mother tongue: English
- Second language: Dutch
Welcom terug Ngonyama
Ben jij op vakantie....... mischien in Nederland?
Ik heb je wel gemissd
Shazzy
Ben jij op vakantie....... mischien in Nederland?
Ik heb je wel gemissd
Shazzy