Katzenjammer
Forum rules
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506
-
- Superlid
- Country of residence: Romania
- Mother tongue: Romanian
- Second language: English
Re: Katzenjammer
Ja. Ik snap het wel. Een prettige dag verder Frank.
***** De onderlijning van fouten en de kritiek over deze tekst zijn welkom.
-
- Superlid
- Country of residence: Romania
- Mother tongue: Romanian
- Second language: English
Re: Katzenjammer
Hallo Frank. Het passen van de tijd heeft bijzondere effecten aan iedereen.
Bijna nu kan ik zeggen dat ik het verloren van je eigen huisdier echt versta.
De gebouwde verbinding tussen je en je huisdier is iets onbeschrijfelijk.
Toen je huisdier overlijdt, verlies je een heel heelal van liefde, vriendschaap, vertrouwbaarheid en eerlijkheid.
We hadden een konijn als huisdier voor zes jaar. Gisteren ging ze dood na een lange lijding door een van haar achterste voet. De elende van dit evenement voelt als smolten lood in ons hart en ziel. Soms, na dit soort evenementen, is huilen de enige kuur. Groeten, E.
Bijna nu kan ik zeggen dat ik het verloren van je eigen huisdier echt versta.
De gebouwde verbinding tussen je en je huisdier is iets onbeschrijfelijk.
Toen je huisdier overlijdt, verlies je een heel heelal van liefde, vriendschaap, vertrouwbaarheid en eerlijkheid.
We hadden een konijn als huisdier voor zes jaar. Gisteren ging ze dood na een lange lijding door een van haar achterste voet. De elende van dit evenement voelt als smolten lood in ons hart en ziel. Soms, na dit soort evenementen, is huilen de enige kuur. Groeten, E.
***** De onderlijning van fouten en de kritiek over deze tekst zijn welkom.