Geachte directie
In de zomerdienstregeling voor 20 februrai heb ik tot mijn verbazing gelezen dat de bus line 130 rij tijden verandert is en de bus gaat elke 2 uur rijden.
Ik wil hier tegen protesteren want in onze woonpaalts veel mensen die iedere dag met de bus naar station gaat.Door deze zomerdinstregeling kunnen wij niet onze werk op tijd gaan.
U zult begrijpen dat u ons gedupeert.
Mede uit naam van de boveners verzoek ik dringend antwoorden.
Met belangstelling zie ik uw antwoord tegemoet.
Hoogachtend,
die andere brief
Andere
geachte directie
hier bij wil ik een klacht elden.
In onze buurt is een station.De boweners durft niet meer gebruik te maken van het voetgangers en fietsertunneltje,dat onder de spoor doorgaat,omdat het er niet veilig is.omdat de straat te smal was voor het toeneende aantal weggebruikers en die wit gebruikers ook daar bezig is.Nu wij willen toch een fiets en voetgangerspad naast de weg o niet meer door de onveilige tunnel te hoeven.
U zult begrijpen dat u naam van onze buurt bewoners verzoek ik u dringend dat jullie moeten voor onze veiligheid iets te doen.
Met belengstelling zie ik uw antwoord tegemoet.
Hoogachtend,
Brief verbeteren
Forum rules
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506
- Bieneke
- Site Administrator
- Country of residence: Netherlands
- Mother tongue: Dutch (Netherlands)
- Second language: English
Re: brief verbeteren
Dag Figen,ulgen wrote:Geachte directie
In de zomerdienstregeling voor 20februraifebruari heb ik tot mijn verbazing gelezen dat de rijtijden vanbus linebuslijn 130rij tijdenveranderdiszijn en dat de busgaatelke 2 uur gaat rijden.
Ik wil hiertegen protesteren, want in onzewoonpaaltswoonplaats gaan veel mensendieiedere dag met de bus naar het stationgaat.Door deze zomerdienstregeling kunnen wij niet op tijd naaronzeons werkop tijdgaan.
U zult begrijpen dat u onsgedupeert.
Mede uit naam van debovenersbewoners verzoek ik dringend om antwoorden.
Hoogachtend,
die andere brief
Andere
Geachte directie,
Hierbij wil ik een klacht melden.
In onze buurt is een station. Debowenersbewonersdurftdurven niet meer gebruik te maken van het voetgangers- en fietserstunneltje, dat onderdehet spoor doorgaat, omdat het er niet veilig is, omdat de straat te smalwasis voor het toenemende aantal weggebruikers en die wit gebruikers ook daar bezig is (wat bedoel je daarmee?). Nuwijwillen wij toch een fiets- en voetgangerspad naast de weg om niet meer door de onveilige tunnel te hoeven.
U zult begrijpen dat ik u uit naam van onze buurtbewoners verzoekik udringenddat jullie moeteniets voor onze veiligheidietste doen.
Hoogachtend,
Voor de kleuren die ik heb gebruikt, zie: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506.
Als je vragen hebt, laat het maar weten!
Bieneke
-
- Nieuwkomer
- Country of residence: Netherlands
- Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Re: Brief verbeteren
Help mij aub met verbeteren van mijn klacht brief?
Pm me dan aub. dan stuur ik je de brief en kan je me helpen het te verbeteren.
Pm me dan aub. dan stuur ik je de brief en kan je me helpen het te verbeteren.